אינטרקליק – פרסום ושיווק באינטרנט | פרסום באינטרנט
1146
rtl,page-template-default,page,page-id-1146,

פרסום באינטרנט

 

pirsum

הפרסום באינטרנט הינו כלי השיווק הדינמי והמתפתח ביותר כיום בעולם המדיה המתקדמת
ואם אתה לא שם – אתה לא קיים!

חברת אינטרקליק מתמחה במתן פתרונות מתקדמים לפרסום באינטרנט, מגוון שירותי פרסום מקצועיים ויצירתיים ליצירת פרסום ממוקד ואסטרטגי בכל מנועי החיפוש ובראשם פרסום בגוגל וברשתות חברתיות, פרסום ממומן, קידום אורגני של אתרים ועוד. פרסום באינטרנט מוצלח ומניב הינו כזה אשר יוצר חשיפה גבוהה לאתר עסק, ומספק כניסות רבות של גולשים רלוונטיים.

שיטות פרסום באינטרנט

 

חברת אינטרקליק דוגלת באמונה כי בשביל להצליח בפרסום באינטרנט ולהפיק את מירב התועלת ממנו, פרסום העסק חייב להופיע בעמוד הראשון, אחרת זהו פרסום שווא… כפי שנאמר: אם אתה לא שם אתה לא קיים!

פרסום בוויז

 

אחד הפרסומים החזקים ביותר הינו פרסום בוויז – תוכלו להימצא על המפה בכול עת בעזרת סיכה ייחודית משלם. היכנסו ללינק לפרטים נוספים.

פרסום ממומן או קידום ממומן

 

פרסום ממומן באינטרנט הינה שיטת קידום אתרים בתשלום במנועי החיפוש, במסגרתה יכול בעל העסק לרכוש פרסום באינטרנט עבור מילות מפתח ספציפיות הקשורות לליבת העיסוק. פרסום ממומן הינה שיטת פירסום המובילה מבין טכניקות הפרסום המקוון.

פרסום אורגני בגוגל

 

מנוע החיפוש גוגל הינו ערוץ המדיה הגדול והאפקטיבי ביותר בעולם והפשוט ביותר למדידה. מלבד הפרסום הממומן ניתן לפרסם באינטרנט פרסום אורגני, "פרסום רגיל", כאשר מידת הצלחת הפרסום ופופולאריות חיפוש העסק נמדדת בהתאם למיקום מודעת אתר העסק בתוצאות החיפוש. לכן, ישנה חשיבות גבוהה לביצוע מערך פירסום באינטרנט מחושב ומקצועי אשר ימנף את אתר העסק למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל, שניתן להגדירו כמנוע מכירות עצום.

ההבדל בין פרסום בגוגל באופן ממומן לפרסום בגוגל באופן אורגני הינו שפרסום ממומן יניב תוצאות מהירות ואפקטיביות לטווח הקצר, ואילו הפרסום והקידום האורגני אפקטיבי יותר וזול יותר לטווח הארוך. בשורה התחתונה, ניתן לסכם ולומר כי אפשר להשיג את המטרה בעזרת שתי שיטות פרסום באינטרנט אלו המשלימות זו את זו.

 

פרסום באינטרנט מבוסס תוכן

 

פרסום מבוסס תוכן הינו שיטת פירסום באינטרנט המושתתת על מיקום מודעות באתרים ובדפים על פי תוכן רלוונטי לאתר המפרסם, מודעות פרסום מוצרים משלימים. לדוגמה: בכתבת תוכן על ילדים, ימוקמו מודעות המפרסמות צעצועים, בגדי ילדים וכד'.

אמצעים נוספים לפרסום באינטרנט

 

באנר: רצועת פרסומת המוצגת לרוחבו או לאורכו של דף האינטרנט
פופ אפ: חלון פרסומת שקופץ לגולש לפני הצגת דף אינטרנט שביקש ( כלי חשוב כאשר אתר נבנה ע"י חברת בניית אתרים)
מודעה זעירה: מודעה קטנה המוצגת בשולי העמוד ומכילה מס' מילים המקשרות לאתר העסק
אתרי בית
דפי נחיתה
פרסום ברשתות חברתיות

 

אינטרקליק – פתרונות אינטרנט מתקדמים

 

פרסום ושיווק במנועי חיפוש המובילים בעולם (גוגל, וואלה,YNET , נענע, FACEBOOK), פרסום קישורים ממומנים בגוגל.
עיצוב ובניית אתרי אינטרנט, פתרונות מקיפים, החל משלב הקונספט ועד לחוויית המשתמש, אפיון, פיתוח ועיצוב אתר אינטרנט, בהתאמה אישית: אתרי תדמית
מערכות ניהול פורטלים, חנויות וירטואליות ומסחר אלקטרוני.
שדרוג חזותי לאתרים
קידום אתרים אורגני, קידום בגוגל, קידום בפייסבוק, דפי נחיתה
רימרקטינג (שיווק מחדש) – מכלי השיווק החזקים ביותר שיש כיום למשווקים באינטרנט.
שירותי אחסון
ייעוץ מקצועי ואישי בידיי צוות מומחים מכל תחומי הפרסום באינטרנט: יועצי פרסום, משווקים, מעצבים, מנהלי פרסום, מתכנתים וכיו"ב.
אינטרקליק – שירות, מקצועיות והתחייבות לתוצאות מהירות!

נשמח לעמוד לשרותכם בכל עת.

  • Facebook
  • Google+
דילוג לתוכן